Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El Consell d’Estat veu fonaments per dur al Tribunal Constitucional la reforma del reglament del Parlament de Catalunya. Un reglament que permet tramitar per la via d’urgència les lleis de desconnexió.
Això el mateix dia que el cap de Comunicació de la Generalitat, Jaume Clotet, ha estat imputat per la seva suposada col·laboració en la preparació del referèndum de l’1 d’octubre. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha aclarit que no ha ordenat la investigació de cap alt càrrec del govern català pel referèndum. En un comunicat, assegura que els interrogatoris que s’estan fent a la Comandància de la Guàrdia Civil de Barcelona són diligències policials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los