L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'home va ser detingut per la Guàrdia Civil després d'intentar fugir
98
Un home que es trobava sota els efectes de les drogues ha intentat agredir aquest divendres els tècnics del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) 061 que l’atenien a Magaluf.
Segons han informat fonts del Sindicat de Tècnics d’Infermeria SAE a Europa Press, els fets han succeït a l’Avinguda Notari Alemany sobre les 5.30 hores.
El pacient estava sagnant perquè havia copejat els aparadors d’un establiment i s’havia realitzat talls amb el cristall, segons va manifestar ell mateix als tècnics. Quan els sanitaris anaven a posar-li un embenatge, ha intentat agredir-los. Al lloc s’hi ha desplaçat una ambulància.
Segons han informat fonts de l’Ajuntament de Calvià, l’home va ser detingut per la Guàrdia Civil després d’intentar fugir. Un Policia Local va col·laborar en la intervenció.
Després d’intentar copejar els sanitaris, l’home va sortir corrent per la carretera de Sa Porrasa, on una dotació de la Guàrdia Civil el va veure i un dels agents va començar a perseguir-lo.
Finalment els agents varen poder immobilitzar-ho davant del pub ‘Mans’ de Magaluf. L’home era britànic i anava indocumentat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues