Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Rafael Raul, pare d'un dels al·lots afectats, ha intervingut en directe al programa 'Al dia' d'IB3 per donar el seu punt de vista, en què en responsabilitza el centre educatiu
El pare d’un dels alumnes que divendres passat varen ser expulsats per la direcció del centre després de negar-se a retirar una bandera d’Espanya de la classe, com els va requerir la professora, responsabilitza la direcció del centre de gestionar inadequadament el que va succeir, segons ha relatat en una telefonada en directe al programa ‘Al Dia’ d’IB3 Ràdio.
Aquest home, Rafael Raul, oient del programa, ha incidit en la “irresponsabilitat” de l’expulsió: “Imaginem que, per desgràcia, mentre estaven expulsats, passa qualque cosa a algun dels adolescents al carrer”, ha dit.
Segons el seu testimoni, el grup escolar del seu fill va avisar abans el cap d’estudis (càrrec responsable de l’autorització d’expulsions als centres educatius) per demanar-li permís per poder penjar una bandera espanyola amb motiu de la participació de la selecció espanyola de futbol al Mundial de Qatar “com s’havia fet a altres aules”.
Així mateix, aquest home, pare d’un alumne, ha condemnat les amenaces, insults i coaccions vessades de manera reiterada a les xarxes socials contra la docent que va demanar despenjar la bandera “dient que no era dia de partit”.
L’assetjament a la professora de La Salle, un fet amb precedents i arrels a les Illes
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals