Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Tant ENAIRE com AENA recomanen als passatgers que comprovin amb les companyies aèries l'estat dels vols abans de dirigir-se a l'aeroport
Un problema tècnic en el centre de control aeri de Marsella, França, causa, en aquests moments, retards en tota la xarxa europea, unes incidències que també afecten la xarxa d’Enaire, segons a anunciat el gestor de trànsit aeri en el seu compte d’X.
ℹ️🚨 Informa @eurocontrol:
Un fallo técnico en el Centro de Control de #Marsella está ocasionando demoras en la red europea que también afectan a la red de @ENAIRE.
📲 Si vas a volar, consulta con tu aerolínea. pic.twitter.com/KkahkWurYx
— ENAIRE (@ENAIRE) September 24, 2024
Aena ha assenyalat, a través de la mateixa xarxa social, que els retards afecten especialment els aeroports de Balears, Barcelona, Madrid, Comunitat Valenciana i Màlaga.
Pel que fa a les illes, els vols cancel·lats han estat 18 entre sortides i arribades a Son Santjoan, 6 a l’aeroport des Codolar, i un trajecte cancel·lat a l’aeròdrom de Maó. Els retards previstos a tots els aeroports són de 15 minuts.
Per això, totes dues entitats han recomanat als passatgers que comprovin amb les companyies aèries l’estat dels vols abans de dirigir-se a l’aeroport.
Segons el compte d’X Controladores Aéreos, es tracta d’un problema amb els equips de ràdio a la zona sud de França, al límit amb l’espai aeri espanyol.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"