Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
El jove ha participat als tallers de l’Escola Municipal de Mallorquí de Manacor, amb Rafel ‘Swing’
Un al·lot d’11 anys, Miquel Morey Perelló, ha escrit la lletra per a un rap, amb les expressions “deixondir-se” i “tenir seny”. És una iniciativa de l’Escola Municipal de Mallorquí de Manacor, que n’ha fet un vídeo i l’ha compartit a través de les xarxes socials.
El jove hi apareix acompanyat de Rafel Sastre ‘Swing’, el coordinador del taller de rap en català per a joves, que ha posat en marxa l’Ajuntament de Manacor.
L’objectiu d’aquest iniciativa és donar eines i recursos al jovent per compondre creacions musicals en català. El vídeo acumula milers de reproduccions.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local