La Policia Nacional i la Guàrdia Civil exposen que és la confiscació més gran d'haixix dels últims temps, concretament 3.500 quilos
Imatge cedida per la Policia Nacional i la Guàrdia Civil amb un dels fardells d'haixix trobats aquest cap de setmana.
35Aquest dilluns la Policia Nacional i la Guàrdia Civil comuniquen mitjançant una nota de premsa conjunta, tots els detalls sobre els més de 50 fardells trobats surant a la costa de Menorca aquest cap de setmana. Concretament, 53 fardells d’haixix a la platja de Son Saura, i 6 a la platja de Son Bou. Expliquen que això es tradueix en 3.500 quilos d’haixix i que és la confiscació més gran d’aquesta droga dels últims temps en les costes de Ciutadella.
Els dos cossos de seguretat detallen que es trobaren el divendres horabaixa però que fou a primera hora del matí de dissabte i gràcies al treball del grup especialitzat GEAS, que aconseguiren treure de la mar els 53 fardells i aproximar-los fins al port de Cala en Bosc, a Ciutadella. Des d’aquí van ser custodiats fins a la Comissaria de Policia Nacional de Ciutadella per a iniciar-ne l’anàlisi i els tràmits oportuns. També es desplegaren mitjans aeris per l’illa, i localitzaren 6 fardells més a la platja de Son Bou a Menorca, que varen recollir i confiscar per la Guàrdia Civil.
Policia Nacional i Guàrdia Civil mostren els fardells confiscats aquest cap de setmana. / IMATGE POLICIA NACIONAL-GUÀRDIA CIVIL
Un dels moments de la trobada dels fardells a la costa de Ciutadella. / IMATGE POLICIA NACIONAL-GUÀRDIA CIVIL
Imatge dels fardells d’haixix surant en aigües menorquines. / IMATGE POLICIA NACIONAL-GUÀRDIA CIVIL