Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Per primera vegada en 30 anys no hi haurà actuació de Fru-frús, però sí d'altres passacarrers
La vigília tradicional de l’esclat de la festa es viurà avui capvespre amb l’encesa dels festers. Associacions de Veïns, de Comerciants, entitats culturals o fins i tot algun bar celebraran 13 festes i encendran vuit fogueres quan davalli el sol a places i carrers.
Tot plegat en una nit on després de 30 anys ja no es podrà gaudir d’una de les actuacions més esperades, la dels Frú–frús. Això sí, hi haurà batucada, actuació de membres de la banda de música i els cantaires de ‘Feim Poble’ faran les seves marxes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes