Els integrants del cotxe van escapar del lloc dels fets, deixant-lo bolcat entre dos vehicles que es trobaven estacionats al carrer Enric Granados
Un cotxe s’ha precipitat des del pont per als vianants del barri palmesà de So n’Oliva, a Palma.
Els integrants del cotxe van escapar del lloc dels fets, deixant-lo bolcat entre dos vehicles que es trobaven estacionats al carrer Enric Granados. La Policia Local investiga les causes de l’accident.
https://twitter.com/SocialDrive_es/status/1594386390636236800?s=20&t=a2H4VXfd2mfxAhVQJ1Riww
Els fets han tingut lloc aquest dissabte a la matinada, al voltant de les 5.30 hores, quan un cotxe ha pujat pel pont pels vianants de So n’Oliva i ha caigut des d’una altura considerable. Es tracta d’un pont que travessa la Via Cintura, i que comença en la Conselleria de Medi Ambient fins a arribar a aquest barri.
El cotxe ha pujat la costa i ha seguit en direcció recta mentre raspava tots dos laterals amb el pont, massa estret per un vehicle. El pont compta amb tres girs de 90 graus, però el conductor va accelerar passada la pujada, la qual cosa va provocar que continués en línia recta, trenqués la barana i caigués des de dalt del pont, des d’uns 7 metres d’altura. La caiguda s’ha produït damunt de dos vehicles que es trobaven estacionats sota el pont, i el vehicle ha quedat bolcat.
La Policia ha hagut de cridar a la grua per retirar el vehicle, que ha arribat aquest diumenge al matí. El cotxe està identificat i dins d’ell s’ha trobat documentació, per la qual cosa el titular del vehicle està ja en coneixement de la Policia.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys