Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La família del pintor Carlos Gallegos exposa per primera vegada la seva obra d'ençà de la seva mort
La Fundació Coll Bardolet de Valldemossa ens descobreix la figura d’un pintor oblidat. L’andalús Carlos Gallegos. El seu net viu a Mallorca, i s’ha encarregat d’organitzar la primera exposició d’ençà de la seva mort.
Gallegos va viure gran part de la seva vida al Marroc. Els seus hereus hi viatjaren a finals de l’any passat, i trobaren pintures seves a diferents indrets de la ciutat de Tetuan. Tetuan va ser la seva gran inspiració. En retratava els paisatges, els carrers, i la seva gent, cercant el control de la llum i el color.
Aquesta és la primera exposició que s’organitza d’ençà de la seva mort. Un valor artístic i humà, al qual la seva família vol donar llum. Comencen amb aquesta exposició a la Fundació Coll Bardolet de Valldemossa, i continuaran donant a conèixer el seu llegat arreu d’Espanya i del Marroc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis