La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Els 20 guanyadors del concurs estatal "Què és un rei per a tu?" seran rebuts pel monarca en audiència a la tardor
Una alumna de l’escola La Salle d’Alaior representarà Balears davant Felip VI. Maria Pou Goñalons és alumna de sisè de primària i ha resultat guanyadora del concurs “Què és un rei per a tu” amb una pintura acrílica del monarca vestit de gala.
La seva escola hi ha participat amb 7 obres finalistes i tots ells van trobar-se la setmana passada a Palma amb els finalistes de Mallorca i Pitiüses. En total hi han participat 168 escolars de Balears d’entre tercer de primària i segon d’ESO. El rei Felip rebrà els 20 guanyadors dels concurs nacional en audiència privada a la tardor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres