L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
La canonada principal ha estat espenyada entre les 11 i 17 hores
Els veïnats de Sa Ràpita han estat pràcticament tot el dia fora aigua, després d’una avaria a la canonada principal. Ho han notat a partir de les deu del matí i l’Ajuntament de Campos ha avisat els veinats a través de xarxes socials.
El consistori ha pogut confirmar a Ib3 que s’ha tornat a obrir l’aigua damunt les 5 de l’horabaixa i el servei s’ha pogut restablir a totes les cases durant el capvespre. Alguns veïns han hagut de comprar aigua.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis