Els veïnats de Sa Ràpita han estat pràcticament tot el dia fora aigua, després d’una avaria a la canonada principal. Ho han notat a partir de les deu del matí i l’Ajuntament de Campos ha avisat els veinats a través de xarxes socials.
El consistori ha pogut confirmar a Ib3 que s’ha tornat a obrir l’aigua damunt les 5 de l’horabaixa i el servei s’ha pogut restablir a totes les cases durant el capvespre. Alguns veïns han hagut de comprar aigua.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa