Mor un home de 61 anys en un accident laboral a Manacor
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora

Policies, guàrdies civils, sanitaris i treballadors de supermercats o de seguretat han aprofitat l'oferta solidària
Un negoci de Sant Antoni ofereix neteja gratuïta dels uniformes per al personal essencial que aquests dies fa feina al peu del canó. Durant aquest estat d’alarma pel Covid-19, ja han fet neta la roba de més de 150 treballadors.
Policies, guàrdies civils, sanitaris i treballadors de supermercats o de seguretat han aprofitat l’oferta solidària de la bugaderia del carrer Madrid de Sant Antoni. Aquí renten i eixuguen de franc els seus uniformes.
Les xarxes socials varen rebre amb bons ulls la iniciativa solidària de la propietària, infermera de formació, que tot just fa un any va obrir a Sant Antoni amb el seu marit argentí.
Tot i la incertesa del futur per la temporada turística, i que no volen fer publicitat, Teresa no ha dubtat a posar el seu gra d’arena per ajudar els que afronten cada dia la possibilitat del contagi.
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat