L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La jornada ha estat organitzada per la Menorca Preservation Fund, Beach Clean Menorca i Per la Mar Viva
Menorca participa aquest cap de setmana al World Cleanup Day, que té com a objectiu la neteja de residus de les nostres platges, ja que, cada any, 8 milions de tones de plàstic acaben als oceans.
A la jornada d’aquest dissabte, una cinquantena de voluntaris han recollit prop de 200 quilos de brutor a platges com la Mola, s’Algar, sa Mesquida, es Grau o Binissafúller.
La jornada de neteja, que ha estat organitzada per la Menorca Preservation Fund, Beach Clean Menorca i Per la Mar Viva, continuarà diumenge.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues