Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els Centres d'Atenció Primària de llevant començaran a derivar-hi usuaris a partir de dilluns
Dilluns començarà a funcionar l’Hospital de Dia a l’antic Hospital General per atendre malalts crònics. Se’n podran beneficiar fins a una cinquantena d’usuaris que necessiten atenció integral. Les places, però, seran ampliables en cas que els malalts només necessitin algun dels serveis.
Arribaran derivats dels Centres d’Atenció Primària de llevant i aquí els faran una valoració geriàtrica per conèixer quines necessitats tenen. L’objectiu és la rehabilitació i el manteniment de la capacitat funcional de la gent que està en perill de perdre-la per evitar els ingressos.
A l’antic Hospital General s’han ampliat algunes instal·lacions per poder donar aquest servei d’atenció a la cronicitat. Hi ha una unitat de logopèdia, un gimnàs i un taller de teràpia ocupacional.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari