Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Demanen que no n'hi hagi cap per davall del salari mínim i també erradicar la diferència de gènere
Mig centenar de persones jubilades s’han manifestat avui migdia pel centre de Ciutadella per reclamar pensions dignes i que la demanda que els pensionistes no perdin poder adquisitiu s’inclogui dins la Constitució.
Habitualment, els membres de la Plataforma de Pensionistes per la Dignitat de Ciutadella es troben cada dilluns migdia davant de l’Ajuntament. Però avui han volgut tornar a sortir al carrer per fer sentir la seva veu i els de la ciutadania amb diversitat funcional. I és que dilluns és el dia internacional de les persones amb discapacitat; unes persones que pateixen especialment les dificultats que suposa haver de viure amb una pensió baixa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat