La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Una enquesta del sindicat Satse revela que la majoria d'afectades per comentaris i agressions sexistes no ho denuncia per desconeixença o per falta de confiança en l'eficàcia del procediment
Més del 50% d’infermeres i fisioterapeutes de les Balears han patit situacions d’assetjament sexual. De fet, la coordinadora de Prevenció de Riscos Laborals del sindicat SATSE assegura que dues de cada tres reconeixen haver patit assetjament sexual en els darrers tres anys.
Dades sorprenents que es desprenen d’una enquesta feta pel Sindicat d’infermeres. Es tracta d’un qüestionari fet a tot l’Estat i s’ha desglossat per comunitats, i les Balears se situen gairebé 10 punts per sobre de la mitjana estatal.
Parlen de situacions greus, com invasions deliberades de l’espai personal o contacte físic no sol·licitat ni desitjat, entre altres i on l’assetjador pertany a l’entorn laboral.
No es denuncia a la policia i només el 20% ho comenta a la feina. La raó és que desconeixen que existeix un protocol i per por de ser estigmatitzades, que no serveixi de res denunciar i haver de conviure diàriament amb l’agressor o a perdre la seva carrera professional.
Davant aquestes dades tan contundents, des del Sindicat es posaran a treballar per revisar el protocol i donar-lo a conèixer. A més demanen més formació per a tot el personal en aquest tema, ja que la tendència és minimitzar aquests comportaments que molts cops comporten seqüeles importants per a la víctima.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia