Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Policia Nacional ha desarticulat una banda que es dedicava a cometre furts a supermercats de Palma i Inca. S’han detingut quatre dones i un home d’entre 19 i 33 anys que es dedicaven a sostreure perfums d’una cadena de supermercats. Dues de les persones ja tenien una ordre d’allunyament d’aquests establiments per fets similars. A més del delicte de furt, se’ls imputa el delicte de trencament de condemna.
I també a Inca, la Guàrdia Civil ha detingut altres quatre persones per cometre dos furts a un supermercat, on havien sostret productes d’alimentació propis de les festes de Nadal per un valor de 700 euros.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat