Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El conductor ha donat positiu per drogues
Imatge d'arxiu de Son Espases.
107Una dona, de devers 60 anys, ha mort després d’haver estat atropellada aquest dissabte per un cotxe, al carrer d’Aragó de Palma. Segons ha informat el SAMU 061, el succés ha tingut lloc a les 13.48 hores d’aquest dissabte. Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància de suport vital avançat i l’equip Delta, que ha assistit la dona, que ha patit un politraumatisme. Ha estat traslladada a l’Hospital Universitari de Son Espases. No han pogut salvar-la.
Sembla que la dona anava de paquet amb una moto a l’altura del número 32 del carrer. Ha davallat per travessar aquesta via i, aleshores, el conductor d’un vehicle ha fet un canvi de sentit i l’ha atropellat. Aquesta maniobra està prohibida, per la qual cosa el conductor ha comès una infracció. Al conductor del vehicle l’han identificat i ha donat positiu amb substàncies estupefaents.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes