Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
La caiguda ha passat devers les 2.40 hores de la matinada, i la dona ha sofert diversos cops
156
Una dona de 28 anys està en estat crític després de precipitar-se, aquesta matinada, des del quart pis d’un hotel a Platja d’en Bossa, a Eivissa.
La caiguda ha passat devers les 2.40 hores de la matinada, i la dona, de nacionalitat nord-americana, ha sofert diversos cops, segons ha informat aquest dissabte el SAMU 061.
Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància de suport vital avançat. El personal sanitari ha assistit la ferida i l’han evacuat a l’Hospital Can Misses, on s’ha activat el codi politrauma greu.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals