Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

La detinguda ha passat a disposició judicial i se li ha decretat presó provisional per comptar amb antecedents per fets similars
Una dona de 36 anys ha estat detinguda per un robatori amb violència comès a una anciana en un comerç de Son Cotoner a Palma.
Els fets van tenir lloc el passat dimecres devers les 9.30 hores, quan una dona octogenària, que es trobava en un comerç, va ser abordada per la detinguda dient-li que la coneixia i també a uns familiars seus, alhora que li demanava la targeta de pagament. La víctima s’hi va negar, per la qual cosa la presumpta autora va començar a recercar dins de la bossa que duia l’anciana en el caminador.
En aquest moment, la dona gran va agafar amb força la bossa i va començar un forcejament entre totes dues. En aquell moment, la denunciada va agafar fortament la cadena que duia penjada i la hi va arrabassar, fet que va causar-li lesions. Diversos testimonis van observar els fets i, entre ells i el vigilant de seguretat, van poder retenir l’agressora fins a l’arribada de la patrulla.
La detinguda ha passat a disposició judicial i se li ha decretat presó provisional perquè té antecedents per fets similars.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta