Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Va resultar ferida en una col·lisió entre un cotxe i la motocicleta on viatjava d'acompanyant
118
Una dona de 53 anys, natural d’Inca, ha estat evacuada a Son Espases amb un traumatisme cranioencefàlic greu, després de patir un accident a Ciutadella, on estava de vacances.
La dona, ha resultat ferida greu, aquest dimecres matí, en una col·lisió entre un cotxe i la motocicleta on viatjava d’acompanyant a la rotonda de la Taula de Cala en Blanes de Ciutadella.
L’accident s’ha produït, presumptament, quan un turisme va atropellar la motocicleta. La conductora del vehicle, ciutadellenca i de 42 anys, ha manifestat que s’hauria enlluernat amb el sol i que no hauria vist la motocicleta que ja circulava dins la rotonda.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat