El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El jaciment Torre d'en Galmés ofereix una recreació històrica aquest diumenge i dilluns
Aquest dilluns és el Dia Mundial del Turisme, i Menorca ho celebra oferint visites gratuïtes a més d’una dotzena d’espais culturals com el Museu de Menorca i el jaciment talaiòtic de Torre d’en Galmés. L’objectiu és reivindicar el valor social, cultural i econòmic del turisme.
Un espectacle de recreació històrica ha mostrat aquest diumenge com molien el gra, com cuinaven o com preparaven les seves armes els habitants del poblats prehistòric situat a Alaior.
Ha estat una de les activitats especials que ha programat la Fundació Foment del Turisme. Però molts altres recintes obren les portes aquest diumenge i dilluns de manera gratuïta com el Molí de Dalt de Sant Lluís i el seu museu etnològic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles