La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Bionorica aposta també pel medi ambient i i ha aconseguit entrar a la llista de les 25 empreses sostenibles de les Illes
Moltes de les plantes amb propietats medicinals, com la farigola, que arriben a les instal·lacions de Bionorica, són mallorquines. L’empresa és alemanya, però cultiva algunes plantes a Consell. D’altres, com l’equinàcia, la processen aquí. Essencialment, n’extreuen el principi actiu i l’envien a Alemanya, on es fa l’envasament dels medicaments Bionorica.
Per tant, producció parcialment local i sostenibilitat també mig aconseguida. Amb la il·luminació LED, la tecnologia i les plaques solars, un 50 % d’estalvi. Tant és així que Bionorica és una de les 25 empreses de les Illes que, des del novembre passat, estan compromeses amb la reducció de la petjada de carboni.
Les 25 indústries locals sostenibles de les Illes es poden consultar al web www.industrialocalsostenible.es.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima