Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Autoritat Portuària de les Balears ha adjudicat la concessió a Genesis BCN Project, que preveu fer una inversió de prop de 2 milions d'euros
El restaurant del far d’Artrutx de Ciutadella serà gestionat per una nova empresa durant la pròxima dècada. Autoritat Portuària de les Balears ha adjudicat la concessió a una companyia de Formentera que hi preveu fer una inversió de prop de 2 milions d’euros.
El restaurant del far d’Artrutx començarà una nova etapa amb el relleu en la seva gestió. L’empresa Genesis BCN Project, amb seu a Formentera, s’encarregarà del servei durant gairebé dotze anys.
La seva proposta ha estat la millor valorada per l’Autoritat Portuària de les Balears. La concessió inclou una inversió de prop d’1.800.000 euros que es destinaran a millorar l’eficiència energètica, amb sistemes d’estalvi d’aigua i plaques fotovoltaiques. A més es rehabilitaran les cobertes i els paviments exteriors, s’instal·laran plataformes i pèrgoles de fusta i canyís i s’incorporarà vegetació autòctona a les terrasses.
L’establiment es va inaugurar l’any 2009 i ocupa un espai privilegiat al sud de Ciutadella, amb gairebé 2.200 metres quadrats. Un espai que atreu cada vegada més visitants.
El far d’Artrutx és l’únic de Menorca que disposa d’una concessió per a restaurant. Els altres fars de l’illa no ofereixen servei de restauració, excepte el de Cavalleria, que té l’Ajuntament des Mercadal com a responsable de la gestió i disposa d’un bar de dimensions reduïdes.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703