Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El mallorquí Marcos Torandell i dos escultors de renom internacional preparen una obra que s'instal·larà a Escorca
Amb la destresa d’un mestre, Marcos Torandell perfila les faccions d’aquest rostre. Serà la cara de la seva pròxima escultura. “S’anomenarà Pau, en honor a un amic meu, tot per fer un homenatge a tots els morts a les carreteres de Mallorca”, explica.
En aquesta aventura l’acompanyen dos escultors que s’han desplaçat a l’illa per a l’ocasió. Gabriel Muñoz, des de Costa Rica, i Marta Fresneda, des de Florència. Aquests dies s’enfoquen en l’estructura sobre la qual s’assentarà la peça.
Estan perfilant l’estructura metàl·lica, que posteriorment anirà coberta de fusta. De fet, tota la fusta que utilitzaran són restes de la tempesta Juliette a la serra de Tramuntana. Uns troncs que es feien malbé i que ara tendran una nova vida. L’escultura s’instal·larà a finals de mes a Escorca, al pàrquing del refugi de Son Amer.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar