Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Factoria de So ha acollit tota casta de disciplines
Fa uns anys es va plantejar la pregunta: “on són les dones artistes?”. El dubte era per fer veure que damunt els escenaris, als festivals i també a l’agenda cultural, les dones estaven infrarepresentades. Aquest dissabte, un col·lectiu que es dedica a donar-ne visibilitat ha organitzat una gran a festa la Factoria de So, amb una trentena d’artistes femenines, locals i internacionals.
Arriba del Regne Unit i actuarà a Santa Maria amb el seu darrer treball Catch The Fire, seleccionat per la BBC. També ha pujat a l’escenari Aphrodite is the Jackal, creadora multidisciplinària nascuda al Camerun i que ha viscut part de la seva vida a Itàlia. Són només dues de les gairebé 30 artistes que s’han donat cita a la Factoria. La trobada ha estat organitzada per Radigal i ha inclòs, a més de música, tallers, espectacles, poesia i fotografia, entre altres coses.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals