Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Factoria de So ha acollit tota casta de disciplines
Fa uns anys es va plantejar la pregunta: “on són les dones artistes?”. El dubte era per fer veure que damunt els escenaris, als festivals i també a l’agenda cultural, les dones estaven infrarepresentades. Aquest dissabte, un col·lectiu que es dedica a donar-ne visibilitat ha organitzat una gran a festa la Factoria de So, amb una trentena d’artistes femenines, locals i internacionals.
Arriba del Regne Unit i actuarà a Santa Maria amb el seu darrer treball Catch The Fire, seleccionat per la BBC. També ha pujat a l’escenari Aphrodite is the Jackal, creadora multidisciplinària nascuda al Camerun i que ha viscut part de la seva vida a Itàlia. Són només dues de les gairebé 30 artistes que s’han donat cita a la Factoria. La trobada ha estat organitzada per Radigal i ha inclòs, a més de música, tallers, espectacles, poesia i fotografia, entre altres coses.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències