Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Per mor de la dificultat de l'accés al lloc de l'accident, han estat activats els Bombers de Mallorca i un helicòpter de la Guàrdia Civil
El salt del Freu. / UIB
101Una jove de 27 anys d’edat es troba greu després de caure d’una altura de cinc metres al barranc de Coanegra, entre Bunyola i Orient, ha informat el 061.
L’avís d’aquest succés s’ha produït a les 10.10 hores i, a causa de la dificultat de l’accés al lloc de l’accident, han estat activats els Bombers de Mallorca i un helicòpter de la Guàrdia Civil, a més de dues ambulàncies. També han ajudat a les tasques sanitàries dos metges que estaven realitzant aquesta excursió.
La dona es trobava conscient al moment en què ha estat atesa pels professionals del 061, que han confirmat que presentava una fractura “complicada” a les extremitats inferiors. L’excursionista ha estat traslladada en helicòpter fins a l’hospital de Son Espases, on ha quedat ingressada.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores