La magistrada considera que "les mesures són desproporcionades"
Una jutgessa de guàrdia de Lleida ha anul·lat aquesta matinada el confinament decretat hores abans per la Generalitat, que entrava en vigor aquest dilluns i afectava 7 municipis de la comarca del Segrià i la ciutat de Lleida. Ho ha fet perquè considera que “les mesures són desproporcionades” i recorda que aquesta és “una competència estatal”. El Govern de la Generalitat havia decidit que els veïns d’aquestes localitats, unes 160.000 persones, havien de “romandre a ca seva” excepte per anar a fer feina, cuidar els infants o els majors, anar al metge o comprar menjar. El Govern ha rebutjat aquesta decisió i ha afirmat que aprovaran un decret llei per imposar el confinament domiciliari. El president de la Generalitat, Quim Torra, assegura que n’assumirà les conseqüències que se’n derivin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be