Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El fotògraf alemany Christoph Höhmann publica un llibre de racons "diferents" del poble
Passejant per sa Pobla mòbil en mà i, de vegades, amb la càmera de fer fotos, en Christoph Höhmann va fer més de 150 fotografies que inicialment va penjar en un compte d’Instagram. Començà el projecte el 2019 i part de les fotografies les ha recollides en el llibre titulat “Viva sa Pobla”.
No és un llibre de sa Pobla pròpiament dit, no hi veureu ni l’Ajuntament ni tampoc la plaça o altres espais que identifiquen el poble, però sí racons que -per qualque motiu- li han cridat l’atenció. L’autor afirma que la seva intenció no és ensenyar les parts lletges del poble, sinó oferir-ne una mirada diferent.
De la primera edició de VIVA SA POBLA, Christoph Höhmann en va fer 100 còpies, que pràcticament ja s’han exhaurit. Potser en fa una segona i no descarta altres projectes similars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros