Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El fotògraf alemany Christoph Höhmann publica un llibre de racons "diferents" del poble
Passejant per sa Pobla mòbil en mà i, de vegades, amb la càmera de fer fotos, en Christoph Höhmann va fer més de 150 fotografies que inicialment va penjar en un compte d’Instagram. Començà el projecte el 2019 i part de les fotografies les ha recollides en el llibre titulat “Viva sa Pobla”.
No és un llibre de sa Pobla pròpiament dit, no hi veureu ni l’Ajuntament ni tampoc la plaça o altres espais que identifiquen el poble, però sí racons que -per qualque motiu- li han cridat l’atenció. L’autor afirma que la seva intenció no és ensenyar les parts lletges del poble, sinó oferir-ne una mirada diferent.
De la primera edició de VIVA SA POBLA, Christoph Höhmann en va fer 100 còpies, que pràcticament ja s’han exhaurit. Potser en fa una segona i no descarta altres projectes similars.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat