L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'antic convent és ara l'escola d'educació infantil del col·legi l'Assumpció
L’antic convent de les monges de la Caritat de Binissalem és ara una escola d’educació infantil. L’any 2017 les religioses se n’anaren del poble i ara la Fundació Escola Catòlica ha reformat l’edifici per adaptar-lo a les necessitats educatives del centre, això sí, conservant-ne els elements patrimonials.
L’edifici es divideix en dues plantes. A la planta baixa hi ha els més menuts, que sí que han notat una mica el canvi d’espai. Els alumnes d’educació infantil ocupen unes dependències molt diàfanes i lluminoses sense aules, fet que suposa un canvi important.
Amb la reforma del convent de la Caritat, s’ha tancat l’escoleta que durant molts anys s’ubicava darrere un altre convent, el de les monges Trinitàries, que l’any 2013 també se n’anaren del poble.
Divendres que ve, a l’horabaixa, tendrà lloc la inauguració oficial del nou centre. Serà llavors que es durà a terme una jornada de portes obertes perquè, qui vulgui, el pugui conèixer de prop.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues