Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
És l'únic nucli urbà de l'illa d'Eivissa on encara no ha arribat la banda ampla a la pràctica totalitat de les seves cases
Santa Gertrudis es l’únic nucli urbà de l’illa d’Eivissa on encara no ha arribat la fibra òptica a la pràctica totalitat de les seves cases. I els veïnats cada dia s’han de connectar a Internet amb un ADSL deficient. Ara, una operadora eivissenca vol posar remei a aquesta situació.
Fa ja 33 anys que na Catalina duu aquest restaurant a Santa Gertrudis. Les agendes electròniques varen arribar fa uns 6 anys al negoci, en principi, per facilitar la feina dels cambrers. Però, la manca de fibra òptica al poble ha entorpit aquest objectiu.
No hi ha cap altre nucli urbà a l’illa d’Eivissa amb aquesta problemàtica. Això desespera tant els vesins com els propietaris de negocis.
Telefónica va anunciar al consistori que a partir de març es podrien començar a connectar els primers clients de Santa Gertrudis a la fibra òptica. Però, en qualsevol cas, el projecte de la multinacional no inclou arribar a totes les llars. Sí que ho fa el de BSQ Net, una operadora de telecomunicacions eivissenca recentment constituïda que té Santa Gertrudis com a primer objectiu. La seva intenció es començar la instal·lació de la fibra aquest mes de març per tal que els vesins del poble ja s’hi puguin connectar a l’abril o el maig
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte