X

Una persona morta en un xoc frontal entre dos cotxes a Eivissa

N'hi ha també cinc de ferides, una d'elles de gravetat

08/11/2025

Una persona morta en un xoc frontal entre dos cotxes a Eivissa

Foto: Grúas Ibiza.

112

Aquest dissabte de matinada, una dona de 39 anys ha mort en un accident de trànsit a Eivissa. Ha estat passada la mitjanit, al quilòmetre 5 de la carretera PM-810, a l’altura de Can Marçà.

S’hi han vist implicats dos cotxes, que han xocat frontalment. Dins un dels vehicles, segons informa el 061, hi viatjaven 4 persones joves i a l’altre, el que s’ha enduit la pitjor part, dues dones. D’aquestes, la de 39 anys ha mort i la de 48, que conduïa, ha resultat ferida de gravetat. Les altres 4 persones han patit ferides lleus.

Els serveis d’emergència han confirmat la mort de la copilot d’un dels vehicles al lloc mateix de l’accident; mentre que la dona que conduïa ha estat traslladada en estat greu a l’Hospital de Can Misses. Totes dues han hagut de ser extretes del vehicle. Resideixen a l’illa, però són de nacionalitat brasilera. La resta de ferits han estat derivats a Can Misses i a la Clínica Vilàs. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat els bombers i 4 ambulàncies, dues d’elles de Suport Vital Avançat.

Aquest és un punt negre. Només aquest estiu, hi han mort 3 persones. Amb aquest succés, ja són 26 les víctimes mortals en accidents de trànsit a les Illes; sense comptar-hi ni els morts que hi pugui haver hagut en vies urbanes, ni els que perderen la vida una vegada hospitalitzats i passades 24 hores del sinistre.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT