Ha penjat un cartell al seu habitatge de “Es ven”, però només a residents.
La propietària d’una casa del carrer de la Infanta, de Maó, ha decidit vendre-la. Diu que vol iniciar un projecte personal, però ho fa només a residents. No vol seguir fomentant, segons diu, aquest procés de gentrificació i d’especulació immobiliària que ha fet créixer fins els núvols el preu dels immobles a Menorca. Diu que és una qüestió de principis. Aquest és, segons comenta, la seva contribució a la comunitat.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa