El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
És un projecte social per ajudar col·lectius vulnerables a assolir habilitats transpersonals
Prop d’una quarantena de persones participen des d’aquest dijous a Sa Travessa, un projecte social per ajudar un grup de joves de col·lectius vulnerables a assolir habilitats transpersonals. L’experiència comença a Sóller, amb unes convivències mediambientals.
Són joves que han arribat a l’illa en processos migratoris i que es volen emancipar. Les convivències són l’escenari ideal per adquirir noves habilitats transpersonals. És la primera vegada que es fa Sa Travessa a Mallorca. Els pròxims dies recorrerà la Muleta, els Tossals Verds i el Santuari de Lluc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits