L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Consell de Mallorca posa en marxa un programa pioner a l'Estat i ja hi ha llista d'espera
L’Institut Mallorquí d’Afers Socials ha posat en marxa el primer programa de l’Estat que vol proporcionar un habitatge a les persones majors de 65 anys que viuen al carrer o a un alberg. Té 10 places, però la llista d’espera és del doble. Un equip de l’IB3 Notícies ha entrat al pis que comparteixen na Lluïsa i n’Ade.
Na Itziar, tècnica de l’IMAS, fa una visita al pis de na Lluïsa i n’Ade un cop per setmana per comprovar que tot va bé. N’Ade en té 78 i treballà durant anys de periodista. Cursa un màster en línia i està satisfet de compartir pis. Na Lluïsa entrà al programa procedent d’un alberg. Na Itziar ajuda na Lluïsa a tramitar una pensió amb l’administració alemanya.
Els residents participen en el primer programa d’Espanya específic per proporcionar un habitatge a persones sense llar majors de 65 anys. El programa, finançat amb fons europeus, arrencà fa just un any i té 10 places. El doble de persones quedaren en espera.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari