Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El guia ha estat Joan Gomila, autor d'un llibre sobre Femenias
La ruta ha passat per una quinzena d’edificis. A part d’obres de l’arquitecte Francesc Femenias també han vist intervencions de l’artista Hernández Sanz. Femenias era un arquitecte molt singular i eclèctic que començà a treballar el 1901. Va fer-ho en l’àmbit municipal a Maó, però també per a molts particulars.
El guia ha estat Joan Gomila, autor d’un llibre sobre Femenias. Un dels edificis més admirats és la Casa Mir.
La ruta del Col·legi Oficial d’Arquitectes també ha passat per l’Antic Cafè Marcé, dissenyat el 1933. Molt més desconegut, però també ple de detalls i història. Ara inaccessible perquè és una casa particular.
La gent accedia al Cafè Marcé per la planta de baix i pujava per una gran escala. Darrere una peculiar vidriera hi havia una primera planta on es feien reunions de comissaris polítics de la República i també jocs, des de dominó fins a cartes.
A les parets s’hi poden veure indicacions que el mateix Femenias deixava per als mestres d’obra.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata