Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El guia ha estat Joan Gomila, autor d'un llibre sobre Femenias
La ruta ha passat per una quinzena d’edificis. A part d’obres de l’arquitecte Francesc Femenias també han vist intervencions de l’artista Hernández Sanz. Femenias era un arquitecte molt singular i eclèctic que començà a treballar el 1901. Va fer-ho en l’àmbit municipal a Maó, però també per a molts particulars.
El guia ha estat Joan Gomila, autor d’un llibre sobre Femenias. Un dels edificis més admirats és la Casa Mir.
La ruta del Col·legi Oficial d’Arquitectes també ha passat per l’Antic Cafè Marcé, dissenyat el 1933. Molt més desconegut, però també ple de detalls i història. Ara inaccessible perquè és una casa particular.
La gent accedia al Cafè Marcé per la planta de baix i pujava per una gran escala. Darrere una peculiar vidriera hi havia una primera planta on es feien reunions de comissaris polítics de la República i també jocs, des de dominó fins a cartes.
A les parets s’hi poden veure indicacions que el mateix Femenias deixava per als mestres d’obra.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta