Formen part del servei de terra que a partir d'ara farà una altra empresa, un canvi que afectarà uns 300 treballadors
A Eivissa, una setantena de persones s’han concentrat davant la porta de sortides de l’Aeroport des Codolar. Protesten pel canvi d’empresa que porta el servei de terra a l’aeroport i que fins ara duia Iberia. Hi ha un total de 268 treballadors fixos i un centenar més d’eventuals que ara passarien a ser subrogats a les noves empreses.
Els sindicats diuen que no s’admetran acomiadaments, volen mantenir les condicions laborals que tenen amb Iberia i creuen que la millor opció seria fer autohandling, és a dir, que els mateixos treballadors d’Iberia fessin el servei de terra de les aeronaus del mateix grup empresarial, un fet que permetria mantenir el 70% dels treballadors dintre del Grup Iberia, evitant, així, la subrogació i el canvi d’empresa.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys