Els vesins del carrer Sant Vicent de sa Cala han hagut de passar la nit fora de l'immoble
A les 17.15 h d’aquest dimarts, una detonació molt potent alertava els vesins del barri viler de Can Cantó, al carrer de Sant Vicent de sa Cala. Els inquilins d’un apartament d’aquest bloc de l’Ibavi havien patit una explosió de gas, segons testimonis, en obrir l’aixeta d’aigua de la cuina.
Els vesins de l’edifici van sortir al carrer, alguns sense sabates i en roba interior. L’ensurt per la deflagració va notar-se a quilòmetres a la rodona, i va fer moure els vidres i finestres d’edificis propers. L’Ajuntament d’Eivissa ha reallotjat 36 persones aquesta nit passada. Quatre hores varen estar els tretze Bombers d’Eivissa desplaçats a Can Cantó, fins a apagar les flames i controlar la fuita de gas. Diverses ambulàncies van dur els ferits més greus a l’Hospital Can Misses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
Sánchez assegura que "no farà ni un pas enrere" i manté els decrets