La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
De moment, ja s'han rastrejat 25 quilòmetres quadrats, però sense resultat
Trenta efectius d’emergències fan feina de manera coordinada per trobar un home de 73 anys a Menorca. L’operatiu ara fa feina per la costa de Sant Lluís.
L’home resideix a la urbanització de Binibèquer. Fa més de 48 hores que la seva família va perdre el contacte amb ell i aquest dimecres van denunciar la seva desaparició. No és la primera vegada que desapareix, però no durant tant de temps.
Els esforços de la Creu Roja, Protecció Civil, Bombers, el Servei d’Emergències i la Guàrdia Civil per localitzar l’home se centren en el tram costaner comprès entre Binidalí i Punta Prima. De moment, s’han rastrejat ja 25 quilòmetres quadrats per mar, aire i terra, però sense resultat. El punt de comandament s’ha establert a l’esplanada del bar-restaurant Paupa, a Cala Torret. Les feines de recerca continuaran aquest divendres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes