Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Esglaons per entrar als banys públics a Cala Tarida o trobar-se la cadira amfíbia per a banyar-se rompuda
Una turista en cadira de rodes denuncia la poca accessibilitat de les platges d’Eivissa. Hi ha cales que, en teoria, estan adaptades per a persones amb diversitat funcional però, es troben amb esglaons per entrar als banys públics i la cadira amfíbia que hi ha per a banyar-se està rompuda.
Mabel Ortega ha visitat per primera vegada Eivissa. El seu germà prèviament s’havia informat sobre les platges adaptades. Però s’ha trobat sorpreses, perquè en alguns indrets que en teoria estan preparades per a persones amb mobilitat reduïda, com Cala Tarida, no es va poder banyar i va haver de marxar.
Des de l’Ajuntament de Sant Josep, que té subcontractat el servei de socorrisme que duu les cadires amfíbies, reconeixen que està rompuda i l’enviaran a reparar. També miraran de solucionar l’esglaó que hi ha al bany per a minusvàlids i l’accés a la platja.
Mabel Ortega, que ve d’Alacant, assegura que allà els carrers estan més adaptats, però aquí ha tingut dificultats per moure’s per Sant Antoni. Des de l’Ajuntament de Sant Antoni asseguren que han eliminat barreres a set dels carrers més cèntrics i que aquest hivern en renovaran vuit més.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases