L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Es tracta d'una de les peculiaritats de la ciutat: imatges impregnades a les parets de les façanes que els propietaris de les cases s'encarreguen de mantenir
Fer un recorregut pels petits carrerons del centre de Ciutadella i descobrir una vintena de capelletes dedicades a diversos sants.
És Sant Onofre. Quan era jove, va deixar la seva vida i va entrar en un convent per viure immers en el silenci de la soledat i dedicar la seva vida a l’oració. Era un ermità, nascut a Etiòpia, que va viure durant 70 anys al desert.
És un Sant molt antic de l’església Catòlica i amb motiu de la seva festivitat, es va beneir la seva imatge amb un ritual religiós amb la incorporació d’una nova capelleta al carrer del seu nom.
La capelleta se suma a les 20 que podem trobar entre els carrerons, estrets i empedrats, del nucli antic de la ciutat. Es tracta d’una de les peculiaritats de la ciutat: imatges impregnades a les parets de les façanes que els propietaris de les cases s’encarreguen de mantenir. Formen part de la cultura del poble i que ara es converteixen en objectes d’interès per a molts visitants, que queden sobtats per la bellesa d’aquestes relíquies del passat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues