Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Des d'aquest mes d'agost, els establiments hauran de tancar la música a la mitjanit i recollir cadires i taules a les dues de la matinada
Un equip d’IB3 Notícies ha recollit aquesta matinada la indignació de la majoria de negocis de Sant Antoni de Portmany que, des d’aquest mes d’agost, se senten afectats per l’ordenança que els obliga a retirar la música exterior a partir de la mitjanit i les cadires i les taules a les dues de la matinada.
L’Ajuntament, que en fa un balanç positiu, només la primera nit, ja els ha interposat una vintena de denúncies. Els establiments del passeig de les Fonts, però, han presentat diversos escrits al Consistori per denunciar el greuge econòmic que els causa, per exemple, l’obligació de retirar cadires i taules al final de cada jornada. Un temps preciós, sobretot, quan han de tenir tot tancat i barrat a les 2 de la matinada, i no a les 3 com fins ara.
Els veïns més afectats per les remors, però, defensen el seu descans i la posada en marxa d’una hora límit a la festa.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys