Logo IB3N
X

Una vintena de persones protesten de nou davant la sucursal de Dentix a Maó

Els afectats per la reducció de personal i d'horaris de la clínica temen quedar-se amb els tractaments a mitges

27/06/2020

Una vintena de persones protesten de nou davant la sucursal de Dentix a Maó

187

La Plataforma d’afectats per la incertesa de la continuïtat de Dentix, a Maó, s’han sumat a les protestes contra la clínica dental que han tingut lloc aquest divendres arreu del país. Una vintena de persones s’han manifestat a la sucursal de Maó per demanar solucions al Govern espanyol. Diuen que, tot i estar oberta la clínica, els horaris són molt reduïts i no tenen personal suficient per atendre tots els pacients. A més, asseguren que són molts els afectats que temen quedar-se amb els tractaments a mitges havent-lo pagat a través d’una entitat financera.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella