Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La mel ja no és d'aquesta tardor, a causa de la climatologia
Les abelles són una de les espècies més importants de l’ecosistema global. Sense la pol·linització no hi hauria fruits ni llavors. De regal, fabriquen aquest producte, protagonista de la Fira de Llubí d’aquest diumenge. A Mallorca, hi ha 250 apicultors que pateixen el canvi climàtic, la qual cosa dificulta l’acció d’aquestes abelles. Amb l’augment de la temperatura, la flora es desenvolupa més tard, la qual cosa afecta el cicle de pol·linització. Això ha fet que, enguany, la mel oferta no sigui la d’aquesta tardor.
Amb tot, la cita anual és una mostra on degustar tot tipus de delicatessen, amb aquest dolç com a protagonista. A la Fira també hi han participat alumnes del Colegi i l’escoleta del municipi amb una exposició on destaquen la importància de les abelles.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada