Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La mel ja no és d'aquesta tardor, a causa de la climatologia
Les abelles són una de les espècies més importants de l’ecosistema global. Sense la pol·linització no hi hauria fruits ni llavors. De regal, fabriquen aquest producte, protagonista de la Fira de Llubí d’aquest diumenge. A Mallorca, hi ha 250 apicultors que pateixen el canvi climàtic, la qual cosa dificulta l’acció d’aquestes abelles. Amb l’augment de la temperatura, la flora es desenvolupa més tard, la qual cosa afecta el cicle de pol·linització. Això ha fet que, enguany, la mel oferta no sigui la d’aquesta tardor.
Amb tot, la cita anual és una mostra on degustar tot tipus de delicatessen, amb aquest dolç com a protagonista. A la Fira també hi han participat alumnes del Colegi i l’escoleta del municipi amb una exposició on destaquen la importància de les abelles.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata