Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Des d'aquest dissabte, els sistemes de facturació i embarcament estan afectats a diverses ciutats del continent
Una vintena de vols a l’aeroport de Son Santjoan estan afectats, aquest diumenge, pels retards provocats per un ciberatac a diversos aeroports europeus de Bèlgica, Alemanya i el Regne Unit. També s’ha cancel·lat un vol amb destinació Maó.
El ciberatac es va produir durant el capvespre d’aquest divendres i va afectar el proveïdor de serveis externs que està especialitzat en el processament de dades Collins Aerospace. És una filial del grup estatunidenc de defensa RTX (abans Raytheon). Amb tot, la xarxa d’Aena no està afectada per l’atac, per la qual cosa la incidència no es produeix als aeroports espanyols, malgrat que sí en reben les conseqüències.
Això passa justament el darrer dia de l’estiu amb una programació de 1.500 vols entre els tres aeròdroms de les Illes. Amb tot, hi ha normalitat.
El ciberatac a Europa
El problema del ciberatac a l’aeroport de Brussel·les, que afecta els serveis de facturació i embarcament, encara no s’ha resolt. Per això, aquest diumenge han continuat les cancel·lacions i els retards en aquest aeròdrom. S’han hagut d’anul·lar 44 dels 257 vols de sortida programats. I també s’han cancel·lat 28 arribades.
Un dia més s’han tornat a repetir les llargues cues als mostradors de facturació, tot i que s’ha reforçat el personal. I és que les operacions de check-in i embarcament s’han de fer manualment. Es desconeix si el problema en el sistema es podrà resoldre de cara a una normalització de les operacions per a aquest dilluns.
El ciberatac també ha afectat els aeroports de Heathrow a Londres i el de Berlín, a Alemanya.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata