Un centenar d'efectius de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i la Vigilància Duanera s'han desplegat a punts com Sant Rafel, Cala Llonga, Sant Josep i Eivissa
Ja hi ha almenys cinc persones detengudes en l’operació amb un centenar d’efectius contra el narcotràfic que s’ha iniciat aquest dimarts al matí a diversos punts de l’illa d’Eivissa. Agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i efectius de Vigilància Duanera de l’Agència Tributària s’han desplegat des d’aquest matí i han fet una vintena d’escorcolls a Sant Rafel, Cala Llonga, Sant Josep i Eivissa.
L’operació policial ha estat autoritzada pel jutjat d’instrucció número 3 d’Eivissa i es troba sota secret de sumari. La presència d’efectius de l’Agència Tributària fa pensar que s’hi podrien estar investigant, a més, presumptes delictes de blanqueig de capitals, tot i que encara no ha transcendit més informació.
![]()
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran