Reunits en assemblea, els taxistes de la CAEB han decidit dur als tribunals les 25 llicències VTC estacionals que el Governvol incorporar aquest estiu a Mallorca. Critiquen que juguen amb desavantatge a l’hora de poder accedir a una d’aquestes llicències.
Precisament, la patronal Unauto VTC, l’associació majoritària en el sector de lloguer de vehicles amb conductor a Espanya i on s’hi troben les empreses Uber i Cabify, demana al Govern que reconsideri el Decret que dimarts va revalidar el Parlament. En un comunicat, demanen a les autoritats illenques que pensin en la mobilitat a les Balears.
L’associació reclama una legislació justa que no vingui dictada per les demandes dels taxistes, com en el cas de Catalunya. Un mirall, pensen, de la regulació que s’ha fet a les Balears.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres