Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen penes més dures pel maltractament animal
Unes 150 persones s’han concentrat a Manacor per demanar justícia en el cas del moix Grisito, que va ser apallissat fins a la mort. Els fets es van produir a principis d’agost a aquest municipi.
Un grup de joves presumptament va lligar l’animal i el va torturar pegant-li cops i arrencant-li un ull. Els organitzadors reclamen un enduriment de les penes per maltractament animal.
El director general de Drets Animals del Govern central hi ha assistit i s’ha compromès a intentar fer canvis legislatius. “Estam molt compromesos amb la modificació del Codi Penal perquè aquestes coses no quedin impunes”, ha dit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra