Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
És una malaltia degenerativa que, de moment, no té cura
Més de 250 persones han participat aquest dissabte a la setena edició de la cursa per recaptar fons per lluitar con la malaltia de l’ELA.
La prova ha tengut lloc al campus de la UIB, i ha reunit participants de totes les franjes d’edat. L’ELA és una malaltia degenerativa que afecta a la capacitat motora i també a la capacitat de parla i respiració. Qui la pateix de cada pic necessita més ajuda.
Per aquest motiu, aquest dissabte es reivindica poder-hi destinar més doblers per trobar un fàrmac que, almanco, pugui retardar l’evolució de la malaltia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals