Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Han pogut escoltar-se crits i insults contra Pedro Sánchez i Carles Puigdemont
Unes 300 persones s’han concentrat, aquest dissabte migdia, a Palma, davant de la Delegació de Govern, per protestar contra la futura llei d’amnistia. Posteriorment, una part d’ells ha traslladat la protesta a la seu del PSIB.
La concentració l’han convocada Societat Civil Balear i Foro Baleares. S’hi han vist, però, també, alts càrrecs de VOX i del PP. Pedro Sánchez ha estat l’objectiu de la majoria dels càntics, però també s’han escoltat proclames contra Carles Puigdemont i el ministre Grande Marlaska.
Una vegada s’ha llegit un manifest en defensa de la llibertat, la unitat i la igualtat part dels assistents s’han desplaçat fins a la seu del PSIB, on han continuat la protesta i s’ha intentat cremar una fotografia del president del Govern central.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat